The End!

11 juni 2014 - Norwalk, California, Verenigde Staten

route 66 santa monica santa monica 1

                                        route 66 1

 

Helaas is er vandaag een einde gekomen aan een fantastische vakantie in Amerika. Wat een land met zoveel tegenstellingen. Van het schitterende natuurschoon van de Grand Canyon en Sequoia Park naar het absolute niets in Death Valley. Van de wilde beren en walvissen naar de chaos en vervuiling in de steden, het was één aaneen schakeling van indrukken. We zullen alles nog eens herbeleven met alle foto's en films. Wij hopen dat jullie met onze verslagen een beetje mee hebben gekregen wat wij hebben meegemaakt. Voor ons was het onvergetelijk!

                                                

 

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Foto’s

1 Reactie

  1. Marlies:
    13 juni 2014
    Aan alles komt een eind! Wij nog volop aan het genieten, wat een land! Zo veel te zien! Ook hele aardige relaxte mensen de Canadezen. Where are you from? Oh Holland....nice...Ook al bijna 14 dagen prima weer, veel zon en da's wel eens anders hier in juni. Nu even dagje rust aan....Dutch Lake! Camper gaat goed nog geen meter in gereden, ik durf niet! Mij te groot! Gelukkig heb ik Henk bij me